Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΟΣ (ΣΕΡΓΗΣ) ΙΩΑΝΝΗΣ-ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ


Δελτίο Τυπου 
Γιάννη Πολυχρονακου(Σέργη)
Υπ. Βουλευτή Κυκλάδων
Κίνημα Δημοκρατών- Σοσιαλιστών
Γνωστοποιώντας την απόφασή του να είναι Υποψήφιος Βουλευτής Κυκλάδων στις προσεχείς εκλογές με το Κίνημα Δημοκρατών - Σοσιαλιστών του Γ. Παπανδρέου, ο κ. Πολυχρονάκος έκανε την ακόλουθη δήλωση:
"Αποφάσισα να είμαι Υποψηφιος Βουλευτής Κυκλάδων για πρώτη φορά στις προσεχείς εκλογές του Ιανουαρίου και ζητώ τη ψήφο σας από ανάγκη να πω αλήθειες και να συμβάλλω στη
μεγάλη ρήξη που χρειάζεται η χώρα για τη δομική της αναδιάρθρωση, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης, ώστε η νέα γενιά και οι γενιές που έρχονται να εξασφαλίσουν αξιοπρεπή δουλειά και διαβίωση.
Πιστεύω ακράδαντα ότι επιτέλους έχει έρθει η ώρα να ακουστεί και η φωνή της νέας γενιάς. Έχει έρθει η ώρα η νέα γενιά να βγει μπροστά και να σταματήσει να παρακολουθεί τις εξελίξεις από τον καναπέ. Να προτείνει και να διεκδικήσει. Να δώσει επιτέλους τον αγώνα για αυτά που πιστεύει και προτείνει, να συζητήσει τις πραγματικές αιτίες της οικονομικής, πολιτικής και κοινωνικής κρίσης μακριά από ακραίες φωνές και δημαγωγίες.
Στέκομαι στο πλευρό του Γιώργου Παπανδρέου και του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ - ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ αποδεχόμενος την τιμητική πρόταση να είμαι στο ψηφοδέλτιο του Κινήματος πιστεύοντας ακράδαντα ότι σε μια εποχή που όλοι προσπαθούν να μας πείσουν για το πως θα διαχειριστούν καλύτερα την κρίση, δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε ακόμα έναν διαχειριστή.
Πιστεύω στην αναγκαιότητα μεταρρυθμίσεων προς όφελος των πολιτών, στην αξιοκρατία παντού και για όλους, στη συμμετοχική δημοκρατία. Πιστεύω στην αναγκαιότητα κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης δυνάμεων που απέδειξαν οτι μπορούν να σηκώσουν το βάρος της ευθύνης με γενναίες πράξεις, αλλα και να ξεκινήσουν υπεύθυνες και μεγάλες αλλαγές που εχει ανάγκη η χώρα, χωρίς να υπολογίζουν ούτε προσωπικό, ούτε κομματικό κόστος.
Επέλεξα να είμαι υποψήφιος στις Κυκλάδες, απο όπου κατάγομαι και επέλεξα να ζω και να δραστηριοποιηθώ επαγγελματικά γιατί είναι ένα όμορφο και πλούσιο μέρος που όμως χάνει σταδιακά τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα από τη μη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του. Ο τουρισμός μπορεί και πρέπει να είναι κινητήριος μοχλός της οικονομίας του νησιού, συμβαδίζοντας παράλληλα με την προστασία του περιβάλλοντος, ώστε η ανάπτυξη να έρθει ισόρροπα σε όλες τις Κυκλάδες. Και πραγματικά, υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορούμε να αναδείξουμε τα προτερήματα της νησιωτικότητας, αλλά και να εκμηδενίσουμε τις ενδογενείς αδυναμίες της, όπως είναι οι αποστάσεις και οι δυσκολίες πρόσβασης σε κοινωνικές υπηρεσίες υγείας, παιδείας και πολιτισμού.
Με τιμή
Πολυχρονάκος (Σέργης) Γιάννης
Οικονομόλογος, πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ"

Βιογραφικό
Γεννήθηκα το 1985 στην Αθήνα και κατοικώ στη Νάξο, όπου δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά από το 2009.
Είμαι το πρώτο μέλος πολύτεκνης οικογένειας. Ο πατέρας μου, Αλέξης, είναι οικονομολόγος - Δ/ντής ΤΑΜΠΥ/ΥΕΘΑ, και η μητέρα μου Γαρυφαλλιά Σέργη μαθηματικός, καθηγήτριας μέσης εκπαίδευσης. Τα αδέρφια μου, Κωνσταντίνος, 24 ετών, τελειόφοιτος Μηχανολόγος Μηχανικός του ΕΜΠ, Φωτεινή 24 ετών, τελειόφοιτη της Φιλοσοφικής Αθηνών και Ερατώ, 18 ετών φοιτήτρια Αρχιτεκτονικής ΕΜΠ.
Είμαι εγγονός του Ιωάννη Σέργη, επί σειρά ετών δημοτικού συμβούλου του δήμου Νάξου και ανιψιός των Μανώλη και Νίκου Σέργη, επιχειρηματιών, που πάντα στήριζαν τη Δημοκρατική Παράταξη.

Είμαι πτυχιούχος Οικονομολόγος, απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ). Το 2009 επέστρεψα στον τόπο καταγωγής μου, τη Νάξο, ώστε να δραστηριοποιηθώ επαγγελματικά στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της οικογένειάς μου, ενώ αυτή την περίοδο δημιουργώ την δική μου επιχείρηση κάνοντας πράξη το αποκεντρωμένο μοντέλο περιφερειακής ανάπτυξης που πάντα υποστήριζα με τις πολιτικές μου θέσεις και τη διαδρομή μου στα κοινά.

Η ενασχόλησή μου με τα κοινά ήταν πάντα απόρροια της βαθιάς μου πεποίθησής ότι οι νέοι άνθρωποι, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο, οφείλουν να είναι ενεργοί και υπεύθυνοι πολίτες. Οφείλουν να είναι δημιουργοί των εξελίξεων, όχι απλοί παρατηρητές. Οφείλουν να αγωνίζονται για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους, όχι να μένουν απαθείς.
Από τα πρώτα χρόνια στο Πανεπιστήμιο ανέπτυξα έντονη κοινωνική και πολιτική δραστηριότητα με τη συμμετοχή μου :
  • Στα όργανα του συλλόγου φοιτητών «Σωτήρης Πέτρουλας» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών 
  • Ως μέλος της οργανωτικής επιτροπής του Athens Model United Nations (Αθηναϊκό πρότυπο Ηνωμένων Εθνών 2003-2005)
  • Ως μέλος της οργανωτικής επιτροπής Φεστιβάλ Φοίτησης (2005-2007)
  • Ως μέλος του ΔΣ της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης “Διαβαλκανική Συνεργασία” (έως σήμερα), που έχει ως στόχο την ενίσχυση των καλών σχέσεων μεταξύ της Ελλάδας και των άλλων Βαλκανικών χωρών σε όλους τους κοινωνικούς, πολιτιστικούς και οικονομικούς τομείς, αλλά και τη συνεργασία μεταξύ των Βαλκανικών χωρών με στόχο την κοινή ανάπτυξη και πρόοδο. 
  • Ως μέλος Εθνικής Αντιπροσωπείας Νεολαίας ΠΑΣΟΚ (2008-2013)
  • Ως διοργανωτής σειράς εκδηλώσεων για την ευαισθητοποίηση των πολιτών για την Λωρίδα της Γάζας με την ομάδα των γιατρών που ανέλαβαν την πρωτοβουλία να μεταβούν εκεί (2009)













Δεν υπάρχουν σχόλια: